Toen @Sjengske een aantal mokken aan bood op dit forum, zag ik een paar oude en kenmerkende mokken terug van toch al een aardig tijdje geleden (soms ook met een typische slogan van destijds er op). Nu heb ik zelf op zich niets met mokken, maar desondanks vond ik het wel cool om dergelijke "oude beestjes" nog eens terug te zijn.
Het leek me leuk om daarom een topic te maken waar iedereen wat oude dingetjes kan laten.
Topicstarter hoort uiteraard te beginnen:
Kent iemand deze mayo-emmer nog?

En ook wel al best oud: Het "Airtime Glas" van Balder:

Iets minder oud zijn de (ongeopende) flessen Krake-Rum en Colossos-Gin van Heide park. Wat ouder is het hangertje van Scream. Niet zichtbaar op de foto (want staat elders): Is ook de typische asbak van Heide Park in de vorm van een rapid-river bootje.

Ook niet zo oud, maar zeker ludiek: Een schep van Untamed en een Bouwhelm van Walibi:

Wel al bijna een kwart eeuw oud: Een folderhoudertje van PHL van rond de opening van Wuze Town:

EP is intussen ook al heel wat ouder dan 30 (de limited edition dubbel-DVD van dat jaar heb ik er ook bij, maar staat ook elders):

Ik heb ook nog een bushalte poster liggen van Sledgehammer in BJL, een originele filmdoos uit Gremlins in MPG en een heel oud parkplannetje van de Efteling die ergens van tussen '81 en '86 stamt (Python staat er op, Fata nog niet).