Met 47 clubleden bezochten we gisteren Bobbejaanland. Het was vooral in het begin van de dag regenachtig maar dit mocht de pret niet drukken.
Ik heb een heerlijke dag gehad met een leuke groep mensen en daardoor eigenlijk maar weinig foto’s gemaakt. Deze wil ik toch met jullie allemaal delen.

Tijd om te eten!

Het was genoeg 😁

Het was heel slecht weer. Als ik in mn eentje geweest was had ik al snel weer in de auto gezeten. Maar met een grote groep is het prima vol te houden!

Met een aardige delegatie bezochten we de Houdini show. Geweldige show! In 25 minuten werden er voor m’n gevoel 26 trucs doorheen geduwd. Het tempo lag heel hoog en tot laat in de avond werd en gediscussieerd waar de slanke dames zichzelf moesten verstoppen. Top gedaan!

Inmiddels is het tijd voor Halloween! 🎃
We bezochten met een groep het nieuwe spookhuis, Next of Kin. En donders, wat is dát goed gedaan! Alles aan dit huis klopt. Lang, prachtige scènes en goede verrassingen. Wat Bobbejaanland hier neergezet heeft is echt van wereld niveau. Heel knap!

We sloten af met een ritje El Paso en rond half 9 waren we koud genoeg om in een warme auto onderweg na te genieten van een fijne meeting dag!