Ik heb spookhuis tickets over mijn reisgezelschap waarmee zou gaan heeft op het laatste moment afgezegd.
is er iemand vandaag in Walibi Holland met de Halloween Fright Nights?? ik heb tickets voor alle spookhuizen alle walktroughs RIP passen en de diner Experience ze staan wel op specifieke tijden mocht je interesse hebben in deze extra's?? Laat dan snel een berichtje hier achter ik zal op je reageren en dan een afspraak maken, De verder details zoals de tijden etcetera krijg je dan te horen. Ik kan één iemand deze tickets doorgeven want weggooien is zonde. *Zoals ik vermeld heb ik alles voor één persoon over behalve het entreeticket van het pretpark zelf...
Dus wees snel erbij Het is een pakket van maar liefst €170 wat ik hier heb liggen die anders zo de prullenbak in zouden gaan.
*Ikzelf ben ook in het park en maak gebruik van mijn eigen deel van de tickets. Ook ter waarde van €170.
Het is ook nog mogelijk om een los entree ticket te kopen bij Walibi als u interesse heeft in deze extra tickets!!.