Afgelopen zaterdag zijn we geweest. Helaas heeft de nieuwe Unmasked er toen zo'n anderhalf uur uitgelegen, waardoor er rond de klok van 23:00 nog een dikke rij van een half uur tot een uur stond. Na dit walkthrough spookhuis vonden we het spookhuis ons lange wachten (mét Fear Pass hebben we zo'n 3 kwartier gestaan!) helaas niet waard. Ik vond het persoonlijk de minste van alle huizen.
Zaterdag was Maison ons eerste huis, en die blijft gewoon erg goed.
Now You're Mine was ook heel tof, al vond ik bij sommige acteurs de maskers een te hoog maskergehalte hebben, in plaats van goed in de grime te zitten. Ik had het idee dat sommige maskers niet goed aansloten op het hoofd van de scare actor, en bij anderen kwamen ze zo dichtbij op sterk verlichte momenten dat bijvoorbeeld een ritsje in het masker te duidelijk is. Dat haalt je uit de illusie.
Desondanks: het huis 'Now you're mine' was wel erg tof!
Trapped was bizar. Heel vet gedaan, al was het wel erg druk. Toch past dat wel goed bij deze maze. Keer op keer andere kanten op gestuurd, keer op keer kwam ik anderen van ons gezelschap tegen.
Witches Forest was voor mij een favoriet vorige keer, al was het dit keer helaas zo dat de meidengroep voor ons érg traag liep, waardoor voor ons alle verrassingen vergeven waren. Dat was wel wat jammer, maar dat kan TVL niet helpen.
Dollhouse vond ik opnieuw leuk. Wel al bekend, en soms iets te fel verlicht, waardoor sommige effecten niet goed uit de verf kwamen.
Conclusie: érg mooie dag gehad met toffe huizen. Wil je ze allemaal doen, én attracties: dan is de Fear Pass wel aan te raden. Ik vond de kwaliteit van de spookhuizen/maze erg hoog. Wij waren vanaf 12.30 ongeveer in t park, en hebben alles kunnen doen wat we wilden, inclusief op het terras zitten met bier, en een half uur binnen gezeten, schuilen voor de regen.
BasD Even een andere vraag die een nieuw topic niet waard is. Ik zit er aan te denken om TVL zaterdag te bezoeken, te genieten van de Halloweensfeer, maar geen huizen te bezoeken. Zelf heb ik nog nooit TVL bezocht tijdens Halloween. Wat is hier de ervaring? Zijn alle attracties een beetje te doen op 1 dag met Halloweendrukte of is het echt af te raden? Het plan is om er van 10-23 rond te lopen.
Dat is trouwens prima. Zeker als je 's morgens om 10 uur in het park bent zul je alle attracties goed kunnen doen. Al was het 's avonds wel een pak drukker dan overdag. Ik denk dat je, zeker met aanwezigheid van 10 tot 23.00 makkelijk alles kunt doen als je geen huizen pakt.