Hjalmar Het probleem stuk bij Fast and Furious staat momenteel in de steigers en is vast gezet met kettingen. Bron
DaltonTerror Het kan een gevoel zijn want ken de cijfers niet maar hij lijkt korter dan deze in Hollywood? Ziet er een leuke baan uit, met een intenser tweede deel maar dit lijkt me dus een kort stuk te zijn.
Coasterfrenzy Dat zal dat punt zijn geweest dat niet goed aan sloot. Zal binnenkort wel een nieuwe aansluiting op gelast worden.
CoasterBrabo Vooralsnog lijkt die in Hollywood me leuker, maar uiteindelijk hoop ik ze zelf te ervaren om te kijken of dat ook echt zo is.
Njit Hjalmar De misplaatste support is aangebracht en hoeft alleen nog geverfd te worden. ziet er een beetje geknutseld uit qua lassen. Maar goed, met een beetje verf is dat ook weer opgelost.
Hjalmar De eerste thema elementen worden nu ook al geplaatst. Persoonlijk vind ik dit een rara keuze met de baan 6 meter boven de grond zwevende. Maar goed, het is er. Bron
Marvin Hjalmar De eerste thema elementen worden nu ook al geplaatst. Persoonlijk vind ik dit een rara keuze met de baan 6 meter boven de grond zwevende. Maar goed, het is er. Op zich zou je dit stuk track met catwalks aan beide zijden best kunnen aankleden als een soort van snelweg/viaduct waarop het heel goed mogelijk is om zoiets tegen te komen. Het si even de vraag of Universal zich er hier makkelijk vanaf gaat maken of die extra stap gaat nemen.
Cornelius Bij de eerste lancering onder een geschaarde vrachtwagen door duiken. Dan doet deze baan in ieder geval al meer met thema dan de versie in LA.