Pascal-Manu Ik snap heel erg goed wat je allemaal bedoeld en dat is ook helemaal prima dat je die mening hebt. Maar ik krijg een beetje het gevoel dat je op een bepaalde manier je mening erg opdringt. Het is vooral erg veel 'ik' en dan spreek je @R013 er persoonlijk op aan en je betrekt zijn gezin daar bij.
Ik sprak hem aan omdat hij op mij reageerde, vandaar. Dat is dus een reactie op zijn commentaar. Hoe moet ik het anders doen? Hij trekt zijn gezin naar voren als argument. Volgens mij heb is de misinterpretatie dat zijn gezin persoonlijk bedoel, maar mijn opmerking was vooral naar gezinnen in het algemeen.
Gezinnen zijn de doelgroep van het park. Alles bekijk je vanuit jouw perspectief en je bent totaal niet objectief.
Klopt
Dit park draait om gezinnen en eigenlijk om iedereen.
Volgens mij om de portemonnee.... van de gezinnen, het park, en een leuk dagje uit. Maar niet iedereen, dat is onmogelijk.
Als je bedoelt dat het park draait op gezinnen, dan geef ik je er ook ongelijk in. Het draait op families met een ruim budget. Een gezin is slechts een subcategorie.
Niet alleen om jou en jouw mening. Probeer het vanuit het perspectief van de doelgroep te bekijken. Daar gaat het uiteindelijk om. Efteling doet uiteraard onderzoek naar de behoefte van de (dag)gast. Daar gaan jaren vooraf en wat jij doet is zo'n professioneel bedrijf als Efteling tegenspreken omdat het erop lijkt dat jij alles beter weet. Dat is prima, jouw mening. Maar het zou je sieren als je het wat genuanceerder zou brengen. Je hebt nu al een paar keer gezegd wat je ervan vindt, maar het wordt steeds heftiger. Waarschijnlijk omdat je tegengesproken wordt.
Maar dan hebben we het weer simpelweg over geld. En dat is ook belangrijk, daar niet van. Maar ik probeer het een beetje vanuit verschillende kanten te zien, wat paradoxaal lijkt vanuit jouw standpunt. Mijn mening is dat soms je niet iedereen moet aanspreken met attractie of omgeving. En dan is het voor mij ook onmogelijk om daarin elke demografie daar in mee tenemen als dat mijn standpunt is. Want het is tenslotte uitsluiting.
QDude24 ... Truus uit Delft kijkt niet naar de Baron en denkt "dit gebied is wel minder een in zijn thematiek sinds de toevoeging van die valtorens".
Die denkt "wat doen die lelijke torens zo voor die achtbaan, wat onrustig hier"
R013 Ik krijg een beetje het idee dat je wel heel erg graag wilt dat anderen deze attractie een slechte keuze vinden.
Alleen lukt het mij niet om anderen daarin te overtuigen. Dan had ik het waarschijnlijk anders moeten insteken.
Voor mij is het jammer dat een gebied wat een attractie heeft die voor het eerst zeer romantische elementen heeft die je niet ergens anders in het park terug vind, venederd wordt met ontwerpen wat laaghangend fruit is en ai-slop lijkt.