Pascal-Manu
Wat is precies het probleem? Het is een forum om je mening te uiten. Je kant het inderdaad allemaal goed praten. Maar als je het niet mooi vindt dan vind je het niet mooi. Dan maakt het voor de persoon die het niet mooi vind toch niet uit wat een ander gezin er aan heeft?
Agree to disagree, dat iemand een gezin heeft die het wel leuk vindt hoeft niet te betekenen dat iemand anders het wel mooi vindt. En op een forum waar je discussies mag hebben over meningen is praten in de ‘ik’ vorm toch vrij logisch. Als je continu gaat rekening houden met de denkwijze dan wordt het vrij saai op zo’n forum.
Al die argumenten om deze ondingen te accepteren zijn leuk; maar totaal geen toegevoegde waarde aan mijn Efteling bezoek.
Pascal-Manu Probeer het vanuit het perspectief van de doelgroep te bekijken. Daar gaat het uiteindelijk om.
Dus met andere woorden; nee volgens mij gaat het op een forum totaal niet om het feit dat je het vanuit het perspectief van de doelgroep moet bekijken. Dat doet de Efteling al. Volgens mij draait het forum juist om het verkondigen van je eigen mening. Om daarmee een gezonde discussie te starten.