Japio Ik heb vandaag eens gekeken op de plaats waar die molen moet komen. Het is qua sfeer en locatie echt een totale mismatch.
Ik heb gisteren hetzelfde gedaan en deel je mening eigenlijk helemaal niet. Het is super sonde dat we in dit mooie gebied nu alleen komen om de show in en uit te gaan, ja er gaan minder bomen staan dan op de concept maar er lijkt me genoeg ruimte voor groen over te blijven, verder snap ik dat je andere locaties misschien logischer had gevonden maar het valt wel in de nieuwe themazone visie en daarbij lijkt me dit een wachtverzachter te worden voor het virtuele wachten van de droomvlucht.
Japio Mij bekruipt toch de gedachte dat men de walkthrough niet rond/er niet door kreeg, men wel iets met de show wilde/van de dieren af wilde en er dus maar een ride bij gegooid heeft om het verkoopbaar te maken.
Dit lijkt me al helemaal sterk, Fons heeft eerder dit jaar aangegeven dat er meerdere ideeën op tafel lagen voor Raveleijn en de keuze is dus op dit idee gevallen. Die hele walkthrough is wmb nooit een reële optie geweest.