JeepeeB misschien is het handig voor iedereen als er in de titel duidelijk staat dat het een oude TR is
Gewoon met de datum toch, zoals gebruikelijk is? Wellicht is er ook nog een variant mogelijk als één topic waarin nostalgische TR's gedeeld kunnen worden, wanneer het meer gaat om de persoonlijke ervaring dan het pretpark zelf. Ik bevond me altijd in de periferie van de TP-gemeenschap. Op het forum ruim aanwezig, maar nooit op meetings. Desalniettemin voel ik ook de nostalgie rondom oude plaatjes uit de hoogtijdagen van TP.
Ik zit er zelf ook wel eens aan te denken om oude TR's opnieuw te plaatsen. Volgens mij werd hier jaren geleden zelfs om gevraagd, toen het forum nog wat leeg was, maar dat heb ik toen niet gedaan... Ik vind het wel fijn om al mijn TR's op dezelfde plek te hebben.
Doordat ik nu hardop aan het denken ben kom ik tot de conclusie dat ik misschien zelf een verzameltopic open voor mijn TR's die de moeite waard zijn. En dan niet een dagje Efteling in 2007, maar wel de Amerikaanse parken uit 2017 bijvoorbeeld.