Drie jaar geleden, in augustus 2022 schreef ik dat ik me terug ging trekken uit het pretparkwereldje.
Zie (https://forum.pretpark.club/d/2471-tijd-om-een-tijdperk-af-te-sluiten)
Er kan veel gebeuren in drie jaar heb ik gemerkt.
Ja, ik ga nog steeds met Sharon op stap. Ze is nu 33 en heeft nog steeds haar beperking. Dat belet haar niet om nog steeds te genieten van de 'papa' dagen die ik met haar onderneem. Musea, dierentuinen en... pretparken.
Enige tijd geleden besloot ik volledig te stoppen met Social Media. Weg Facebook, Instagram, LinkedIn etc.
Wat bleef zijn Whatsapp en Signal. Dat maakt dat het forum ineens weer heel aantrekkelijk wordt.
Hoewel Sharon niet kan lezen of schrijven is ze een kei in het herkennen van mensen. Zo kwamen we onlangs in de Efteling crewleden van het Pretparkforum tegen. Werden gespot door Sharon. Toeval bestaat niet, maar dat, zo verkondigd de een of andere boom in de Efteling, is een ander verhaal. Tijdens een bezoek aan Slagharen tijdens een van de Zomer avonden stoot ze me aan, 'Pap, je vriend..." En verdomd, vrijwel vlak naast ons staat een oud gediende, Leo Schut. Het wordt een gezellig weerzien en we volgen elkaar weer op Whatsapp en Signal.
Van de meeste uitjes maak ik een foto album in Google Photo. Het is wat bewerkelijk om dat om te zetten naar een trip report hier, maar ik zal mijn best gaan doen. Want hé, ben ondertussen ook 68 hé....
Hebben nog steeds ons Efteling abo en daar is een abo van Slagharen bij gekomen. Kortom, we pakken de draad gewoon weer op....