Die 'replay' waarde is natuurlijk ook afhankelijk van wat je zoekt in een park. Ben je een achtbaan-knaller dan kun je Slagharen afschrijven, daar is behalve Gold Rush niks te vinden. Bobbejaanland en MPG hebben ieder een stuk of 3-4 fatsoenlijke achtbanen en nog wat ander spul (wilde muis enz.). Als je van waterattracties houdt kun je ook beter naar BL of MPG gaan, die hebben allebei een rapid en een boomstammetjesbaan (BL zelfs 2). MPG heeft ook nog Area 51 waar je behoorlijk nat in wordt. Ben je meer van de dark rides dan zul je ook verder moeten zoeken: Slagharen heeft Red Bandits Adventure maar BL en MPG heeft weinig te bieden (tenzij je Terra Magma in BL en Excalibur en Area 51 in MPG als dark ride wilt zien).
Persoonlijk kan ik me in BL en MPG prima een dag vermaken, Slagharen heeft heel wat infills om je voldoende bezig te houden maar de keren dat ik er ben geweest had ik het na een paar uur wel gezien.
Full disclosure: vorig jaar had ik een abonnement op Slagharen waarmee ik naast een paar keer naar Slagharen 1x naar BL en 2x naar MPG ben geweest. Dit jaar heb ik een abonnement op MPG. Ik ben daarmee ook al een keer naar BL geweest maar nog niet naar Slagharen... Dus dat geeft wel aan waar mijn voorkeur ligt ;-).