Loekiloeki In het persbericht staat ook dat Hollywood Boulevard een make-over krijgt en dat er een speciale jubileumparade komt
Huh.. alweer??
Volgens mij hebben die gevels in de afgelopen 15 jaar al minstens 2x een make-over gehad. Nooit iets heel groots, maar toch.
Pretparkgenot De relatief 'nieuwe' attractie The Lost Temple (uit 2014 als ik mij niet vergis) zal dus plaatsmaken voor een nieuwe beleving.
Ergens vind ik dit wel jammer. Ik vond het best een goed opgezette attractie. De hele opbouw naar de attractie toe, story-telling etc. etc. was gewoon goed gedaan. Enkel het systeem van de hoofd-attractie laat gewoon te wensen over (vooral omdat je vrijwel altijd de randen van het scherm ziet).
Het zou me dan ook niets verbazen als grote delen van The Lost Temple gewoon hergebruikt worden voor wat er nieuw komt.
Er staat overigens nog aardig wat meer in het artikel.
- Uitbreiding Nickland (niet noodzakelijk met een nieuwe attractie, maar wel met shows en meer karakters).
- Enkele "late" avonden in de zomer (tot 20u) met speciale horeca dingen, cocktails en live muziek.
- Meerdere shows en andere verrassingen doorheen het jaar. (ik gok er op dat ze ook met halloween iets nieuws zullen presenteren).