R013
Tja, je kunt het lachwekkend vinden, maar het is m’n werk. Ik zie hoeveel klachten binnen komen bij bedrijven die niet aan de verwachtingen voldoen. Het is niet voor niets dat er mensen zoals ik zijn die worden ingehuurd om de klantbeleving te verbeteren. En het grootste knelpunt is en blijft communicatie en verwachtingsmanagement.
En je moest een weten hoeveel mensen af komen op gratis producten.
Pascal-Manu Hoezo verkeerde verwachting? Ik zou toch net zo goed zelf die cocktail besteld kunnen hebben? Het punt wat ik wil maken is dat een bedrijf vaak helpt bij het verfraaien van je content. Dat is heel normaal.
Ik denk echt dat je mijn bericht nog eens een keer moet lezen. Want ik zeg echt nergens dat JIJ aan verkeerde verwachtingsmanagement doet. Ik geef toch duidelijk aan dat bedrijven prima content markering via social media mogen in huren en dat het ook prima is dat jij als influencer daar gratis producten voor krijgt. De ontvanger begrijpt namelijk dat dit gebeurd en… wacht, ik ga niet mijn bericht nog een keer herhalen. Het stond er prima verwoord.