Leuk verslag, dat brengt mij weer even lekker terug naar afgelopen maart. Van de 10 Disneyparken die ik gedaan heb hangt deze wel een beetje in de middelmoot. Ja je hebt Pirates, Tron en Zootopia, maar verder vond ik het niet echt een heel bijzonder Disneypark. Ik maakte toen al de vergelijking met die ene buurman in de straat met zijn dikke Mercedes, maar dan wel zonder extra opties omdat het anders te duur zou worden. De rapids waren mooi, maar niet heel speciaal. Leuk dat er extra effecten in Peter Pan zaten, maar voor de rest voelde het hetzelfde aan als andere versies. Soarin' was veruit de slechtste flying theater die ik ooit gedaan had (had jij geen megafoonChinees die aan het schreeuwen was door de voorshow?). Als de mogelijkheid komt zal ik het wel weer gaan bezoeken, maar ik ga er niet speciaal iets voor zoeken en boeken.
Had je nog iets van Shanghai gezien terwijl je er was? Een bezoekje aan The Bund, Nanjing road, Yu Yuan gardens, Shanghai Tower? Shanghai was echt een waanzinnige stad! Nog een extra tip, activeer naast Alipay ook WeChat omdat Alipay een keer eruit lag bij mij. Ook kun je met WeChat reserveringen maken voor bijvoorbeeld Tiannanman plein in Beijing, wat ook goed van pas kwam.