Gisteren Weerwolf nog eens een ritje gegund. In eerste opzicht leek het wel mee te vallen hoe ruw de baan was, wel met in het achterhoofd dat het een rit was in het midden van de trein (en dus niet op de wielen). Ik heb wel quasi continue mijzelf vastgehouden in geval van, net als de gehele trein overigens. Het valt mij ook wel echt op hoe weinig aandacht/liefde de baan nog krijgt kijkende naar de baan. Heel af en toe zie je eens een nieuw plankje, maar dan moet je echt al goed zoeken. Wat mij wel opvalt zijn alle staalkabels bij de laatste helix die bij elke rotvaart het gevaarte toch iets of wat in positie probeert te houden. Lijkt mij toch wel wat bijzonder, zag er ook wel ‘gek’ uit.
Weerwolf blijft alsnog een populaire baan, al merk je wel dat Mecalodon het segment ‘family thrill’ al weet te vervangen moest weerwolf het veld ruimen voor een transformatie. Zou het eerlijk gezegd ook nog geen rare beslissing vinden. Het gebied rond weerwolf schreeuwt om een grondige renovatie én om een eyecatcher die het volk ook een beetje die kant op stuurt. Na de middag is weerwolf de enige attractie met een zekere wachtrij in die zone. Je kan je dan afvragen of het verbouwen van Weerwolf wel een wijze keuze is, maar in hoe hij er nu bijligt geloof ik ook niet dat hij zonder verbouwing of retrack nog een lang leven tegemoet kan gaan…
Gisteren probeerde ik mij een RMC-transformatie wat voor te stellen, wanneer ook de zone van Vampire hierbij betrokken wordt. Een eigen ‘Wildcat Revenge’ zie ik daar eigenlijk nog wel komen eerlijk gezegd, ruimte genoeg!