Persoonlijk zou ik meteen de linkse kant opzoeken richting Arthur. Deze achtbaan draait wel rond, maar niet door het dolle heen. Droomvlucht 2.0 noem ik hem weleens. Alleen dan qua kwaliteit darkride minder. Maar wel leuk vind ik. Voor mijn gevoel is het daar altijd wat drukker naarmate de dag volgt. Single rider prima als je alleen gaat, als iedereen meegaat zou ik sowieso de normale wachtrij pakken.
Dan door naar IJsland voor Wodan en Blue Fire. Check ondertussen de virtual line op de app. Kan vele minuten wachten schelen. Als je daar klaar mee bent rustig de weg terug naar de ingang lopen. Doe daar attracties zoals Altlantis, Piraten in Batavia, Madame Freudrich of zoiets. Als het bij de Matterhorn Blitz en Schweizer Bobbahn niet druk is, deze lekker eventjes meepakken.
Vaak is het dan rustig in Italië en kun je daar ook de wat kleinere attracties doen. Picolo Mondo, Geisterschloss. Vooral belangrijk vind ik wel de virtual line checken. Soms komen er wat tijdsloten vrij waarin je je voordeel kunt halen. Vind het persoonlijk wat minder omdat ik zelf zo vaak op de telefoon 'moet' kijken, maar voordelig kan het zeker uitpakken.
Qua shows bezoeken we de EIsshow altijd. Als deze dit jaar wat minder blijkt te zijn bezoeken we hem toch. Fijn rustmoment en wat verkoeling. De show in de Spaanse Arena bezoeken we doorgaans ook vaak, dit jaar slaan we hem denk ik over. Ligt aan de drukte. De show in Italië in het Theater schijnt leuk te zijn, die bezoeken we dit jaar zeker.
Als jullie het leuk vinden om wat verkoeling te krijgen in de attracties, dan zijn zowel Atlantica Supersplash, Poseidon, Flord Rafting en de Tiroler Wildwasserbahn leuk om te doen. Kortom, meer dan genoe g te doen in Europa Park. Wij gaan zelf begin augustus en vinden het heerlijk om weer terug te keren. Zou het liefste volgend jaar weer gaan.
Veel plezier gewenst alvast.