Het Kletterparkours is nu ook van de plattegrond afgepoetst.
Foto van Niels Kooyman 
Zouden we morgen - de 24e - eindelijk iets te horen krijgen over de plannen voor het Camp Resort? De werkzaamheden lijken mij namelijk wel begonnen met de sloop van het survivalparcours. Bij die speciale dingen op de 24e zou ook nieuwe magie zitten, tot nu toe alleen ludieke acties.
Update: Helaas, geen update vandaag. 😆