Hjalmar modificaties aan bestaande attracties waaronder zitjes voor gezette mensen op Stardust Racers, Hiccups Winggliders, Dragon Race Rallies.
Eigenlij bizar dat dit er niet van begin af aan in zat. Zeker in Florida toch wel een belangrijk iets. Normaal word dat toch ook al standaard mee geleverd?
Orangedevil Ik vind het aantal attractie's op dit moment niet hoog.
Eens, maar ze weten ook donders goed dat je moet blijven uitbreiden. Zoals andere parken eens in de X-aantal jaar een nieuwe attractie nodig hebben, zo geldt dat ook voor een park dat net nieuw is. Je moet - zeker dan - niet gaan wachten totdat je je investering eruit hebt. Dat duurt gewoon te lang en dan zakken je bezoekersaantallen in.
• Legend of Zelda land (Super Nintendo World)
• Creature from the Black Lagoon boat ride (Dark Universe)
• Luigi’s Mansion (Super Nintendo World)
• Lord of the Rings land
• Pokémon land
• A new Harry Potter ride
• Wicked land
Ik hou wel van horror films en vind het themagebied rondom dit genre helemaal geweldig. Voor mij dus de voorkeur voor de Black Lagoon Boat Ride.
Verder heb ik niet het idee dat er veel ruimte is voor nieuwe themagebieden. De bestaande gebieden zijn al aardig klein. Ja, juist omdat die gebieden klein zijn zou je in theorie ruimte hebben voor nog zo'n kleine gebieden, maar ik zie dan liever dat ze de open ruimtes gebruiken om de bestaande gebieden wat uit te breiden.