The_Bullgod Deze baan zal komen in het gebied dat zich uitstrekt van de ingang van het park tot aan de uitgang van de avondshow La Clé des Songes. Het station van de baan zal komen in het gebouw van de voormalige Cyber Avenue.
Whatnow?
De ingang van het park ligt eigenlijk helemaal in een hoek. Die avondshow heeft - bij mijn weten - geen eigen uitgang, maar gebruikt gewoon de ingangangen.. die bijna diagonaal aan de andere kant van het park liggen ten opzichte van de ingang. En die Cyber Avenue was - voor zover ik weet - een arcade die zich onder een voetpad bevond ongeveer in het midden van het park.
Daar past met geen mogelijkheid ergens een achtbaan tussen zonder de omgeving behoorlijk te verknallen.
Nu ben ik net dit jaar nog een dagje in het park geweest, maar ik ken het park niet héél goed en het gebouw op de foto's herken ik niet, maar ik zou wel verwachten dat daar juist dan het station komt. Één van die foto's is zo te zien ergens onder een tribune, maar daar heeft het park er meer dan genoeg van.
Iemand die wellicht wat meer helderheid kan brengen in dit project?