CoasterAnne dat zie je ook een beetje bij Ride to Happiness immers
Ik denk dat bij Ride to Happiness ook erg meespeelt dat het een gigantische thrill coaster is in een pretpark dat zich verder voornamelijk richt op IPs die voor kinderen bedoeld zijn. De doelgroep van Plopsaland de Panne Belgium was en is nog niet divers genoeg om een tweede grote thrill coaster te verantwoorden. Mochten ze die extreme spinner in Holiday Park Plopsaland Deutschland eindelijk eens bouwen, dan denk ik dat het daar veel meer publiek trekt en een stuk beter op de doelgroep aansluit.
In een park zoals Six Flags Great Adventure, waar het gros van het aanbod bestaat uit grote intense thrill rides, zal deze attractie duidelijk wel prima aansluiten op de doelgroep.
Markiewong Ik maak me wel een beetje zorgen om de ritcomfort als je kijkt naar hoe hoog de stoelen boven de baan staan
Zou je hier echt zo veel hoger boven de baan zitten dan bij de normale extreme spinners? Ik heb het idee dat het vooral optisch zo lijkt doordat de vloer mist, maar dat het verschil in praktijk wel meevalt.