Ik had gehoopt dat wat we op eerdere foto's zagen het begin van een Roll was.. Juist omdat Mack daar écht enorm goed in is.
Op nieuwere foto's is een soort Zero-G-Stall te zien met en nogal vreemde vormgeving. Het opvallende daarvan is: Er zitten magneten ingebouwd in de stall.
Zou dat dan de grote Gimmick van deze attractie worden?? 's werelds eerste launch die ondersteboven plaats vindt?
Gezien het een shuttle word zou ik verwacht dat dit dan ook als rem gaat werken.
Bijzonder word het alleszins wel.
Wnijhoff Een pretpark zet (vermoedelijk) een spinningcoaster neer van meer dan 100 meter hoog en een idioot lange stall met een launch en vervolgens is iedereen negatief?
Volgens mij valt dat negatieve best mee. Maar laten we eerlijk zijn dat KK ook maar niet de baan was waar iederen Lyrisch over was. (althans: Niet meer de laatste jaren).. Uiteindelijk zijn dit soort banen "One Trick Ponies" en de meeste achtbaanfans zien tegenwoordig veel liever een meer complete achtbaan.
Daarnaast maakt het ook weinig uit hoe goed een baan is. Als de capaciteit ruk is, doet dit al enorm af aan de beleving. Daarnaast kun je prima negatief zijn over de capaciteit en positief zijn over de baan zelf.
Dat de Stall enorm lang is zegt overigens ook weinig. Het gaat om de tijd die je daadwerkelijk er in zit. Dat zou door de hoge snelheid best wel eens erg kort kunnen zijn. Ik heb het toch al vaker mee gemaakt dat een grotere versie van een element zeker niet meteen ook beter is.