Sjengske The_Bullgod Ik zou nog niet zo haastig weg strepen. Het kan ook trackbeleving zijn dus totale lengte die heen en weer afgelegd wordt,
The_Bullgod Sjengske Ik zou nog niet zo haastig weg strepen. Het kan ook trackbeleving zijn dus totale lengte die heen en weer afgelegd wordt, Tja, maar zelfs dan moet de tracklengte bijna 500m of meer zijn. Kingda Ka was namelijk bijna 1000m lang. En tot nu toe heb ik nog geen shuttle coaster gezien die 500m lang is
nander The_Bullgod Als de toren 150 meter hoog wordt zoals ik de meest idiote rumoeren heb horen zeggen, dan ben je daar zo met totale ritlengte. Maar ik vermoed dat "spinda ka" een meme was xD
The_Bullgod nander Maar ik vermoed dat "spinda ka" een meme was xD Dat denk ik ook wel, want ik heb alleen mogelijke hoogtes gezien, die stukken lager waren dan dat KA geweest is.
Slalamander Sorry misschien begrijp ik het verkeerd, maar zegt het laatste punt nu dat er een gansen thema in het station komt? Of gaat dit om een andere attractie dan Ka's opvolger?