Ik doneer m’n lichaam aan de wetenschap… Ik moet immers weten of dit lekker is of niet.
Voor €0,80 kreeg ik 2 zakjes. Achteraf was eentje meer dan genoeg… Dit is geen feest.
Het positieve; het is beter dan die smerige friteslijn die ze eerder eens verkochten. Maar het mist romigheid, is te zoet en in het zuurtje proef je dat er balsamico-azijn in zit. Dit is mogelijk omdat men de hartige toevoeging van eigeel mist, maar als je het eenmaal proeft kun je het niet meer ontwijken. Dat is gewoon niet lekker.
Ik schreef al eerder dat ik Remia grotendeels vieze producten vind maken, dit is helaas geen uitzondering daarop.
De discussie om het ‘mayo’ te noemen vind ik ook nog een waardige. De standpunten van @michael hierboven zijn terecht. Dat voelt krom.
Ik moet wel zeggen; ik kocht deze vanuit de snack-automaat waar je prominent ziet welke soort ‘mayo’ je koopt. Ik weet dus niet of ze deze emulsie inmiddels ook uit de saus-tap tappen? In dat geval is de term mayo op het bord een misleidende. Als het puur alleen om deze sachets gaat dan is dat minder storend omdat je dan bewust de keuze maakt.