Gisteren was de Drive 2 Food Tour georganiseerd door Arco waarbij we met een leuk groepje forummers Amusementspark Tivoli, Speelparadijs en pannenkoekenhuis Voorst en Speelpark Oud Valkeveen hebben bezocht. Hierbij een impressie van deze dag waar we af en toe te maken hadden met wat nattig, herfstweer π
Amusementspark Tivoli
Herkenbare thematisering bij de Regenboogreis (bootjes) in Tivoli π
Een leuk uitzicht op de achtbaan.
Soms even oppassen voor je hoofd...
De bootjes (Regenboogreis) zijn best duurzaam door de bezoekers deze zelf aan te laten drijven π
Een echte Huss met stiekem wat power, als je het mij vraagt de leukste attractie van dit park!
Deze wagentjes waren aan de kleine kant π
Ik ben benieuwd naar de video van Barry!
Martin kreeg een prive ritje!
Na een uurtje vrij parkbezoek werd het weer tijd om naar de volgende (eet)attractie te reizen!
Speelparadijs en pannenkoekenhuis Voorst
Een van de meest mooie pannenkoekenhuizen als je het mij vraagt!
Tijd voor de achtbaan en de bingo was al snel binnen!
Ik had niet veel verwacht maar met zo'n thematisering kan dit pannenkoekenhuis een gemiddel klein pretpark jaloers maken.
Er staan ook nog meer (kinder)attracties, doen ze goed!
Ze maken er ook heerlijke pannenkoeken!
Speelpark Oud Valkeveen
De zweefmolen staat deels boven een vijver, wat niet heel praktisch is voor de wachttijden als het druk is.
De draak ligt aan de overkant te wachten...
Over het "treinspoor" vinden we onze weg door het park π
Vanaf het water ziet de zweefmolen er best gaaf uit π
Het park is in ieder gevak mooi ruim en groen opgezet π
Toen was de bingo voor dit park binnen!
Het weer werd onstuimig en was het tijd om het laatste pretparkbezoekje van deze dag af te sluiten.
Met drie coasterbingo's erbij en vooral een leuke dag met een leuke groep te hebben gehad was het een geslaagde meeting! Bedankt voor het organiseren Arco!