@Tim_hackmann proficiat met die prestatie 🙂 de atmosfeer was precies zo als in 2016, gewoon lekker een dikke party houden op dat station.
Het paste precies in een super druk weekend met twee “5Ks” in 24 uur tijd (Roller Coaster Run in Walibi en de Spartan in Zandvoort) en ik ben blij geweest te zijn. Troy reed werkelijk fantastisch alsof ie nieuw was, en alleen in de avonden van de challenge gaat ie zo hard. Jammer van het weer daardoor zullen de meeste afvallers wel zijn afgehaakt. (En dan verschijn ik in de shorts en shirt van die roller coaster run, ik had het ondanks die 11 graden nog steeds warm! Iets in mijn lichaam klopt volstrekt niet, hadden ze kunnen weten want ook in 2016 werd ik in de nacht vreemd aangekeken omdat ik als enige nog dat t-shirt van de challenge aan had!)
Het dispatch tempo leek wel een stuk lager te liggen, met ik dacht 16 rondjes in een uur dat het park dicht was. Maar anyway - 24 uur is 24 uur en een paar rondjes meer of minder maakt niet uit van de fantastische prestatie die jullie hebben laten zien voor stichting Jade.