Quefox_ De Vliegende Hollander is de enige achtbaan waarvan ik niet weet hoe dit in zijn werk gaat, omdat deze een apart uitstapstation heeft. Wellicht dat het personeel dan een hekje voor haar open kan maken, maar dat weet ik niet zeker.
Er is bij DVH inderdaad een hekje wat open kan en dan kan je zo doorstappen. Volgens mij kun je hem zelfs gewoon zelf openduwen, maar even vragen aan het personeel is voor hun overzicht wel zo vriendelijk.
Verder kun je inderdaad gewoon overstappen; dat lijkt misschien stom, maar wordt wel vaker gedaan. Bij de Baron is de Kompel Bovengronds echt een enorme aanrader, zeker op de brug in het station is zoveel te zien!
Kijk alleen uit bij de Pagode: voor zover ik weet wordt de tempel eerst geleegd voordat de nieuwe lading bezoekers erop mag. In theorie kunnen ze de uitgang nog wel voor je open doen, maar ik raad aan om gewoon even beneden op het terras te wachten.
En ohja: laat de vriendin in Droomvlucht eerst instappen zodat ze links zit, anders kan het stijgende deel in Hemelburchten een vervelende verassing zijn voor d'r.