Hey Tim,
De Troy Challenge is absoluut fantastisch! Ik ben zelf onderdeel geweest van Team 2010 en 2016, en in totaal hebben we 677 rondjes gemaakt 🙂
Jullie moeten met zijn 23en de lol zelf er van inzien, want zo veel anderen zul je niet tegenkomen als het park dicht is. Bedenk iedere keer het vervelendste ount van de baan want zodra je daar voorbij bent, is het weer ongeveer vijf minuten voor je daar weer eens voorbij moet 🙂 Voor mij was dat vrij snel duidelijk, de 3.5G direct na de hoge turnaround is absoluut het vervelendste deel van de baan tijdens een marathon,
Pas op met wat ze je te eten geven, vooral (teveel) vet is gevaarlijk. Al weet iedereen die mij een beetje kent dat ik altijd een probleem heb met eten in het algemeen, dat wordt gewoon vergeten onder invloed van Adrenaline 🙂 ik had bijna een begeleider die me daarvoor wilde diskwalificeren, maar gelukkig was de salade lekker fris.
In 2010 hadden ze een aantal deelnemers vlaai gevoerd die slecht viel de lucht van de "protein splillage" bleef ongeveer vier uur lang in het station hangen want er stond verder geen wind. Op dat moment was ik weer gelukkig als de trein weer snel naar buiten gestuurd werd 🙂 Troy gaat steeds harder en harder en harder rijden, ongeveer rond 1:00 is ze op haar snelste.
En vooral, veel plezier. Ik had zeker die 700 euro geboden op de veiling als ik niet al twee 5Ks had (onder andere de Rollercoaster Run of speciaal voor dit jaar de YoY Challenge) en allerlei andere dingen had. Ik kom wel om 23 uur nog een uurtje meeknallen op Troy!
Succes! (Y)