The_Bullgod je kunt natuurlijk ook gewoon Nederlandwereldwijd.nl lezen waarin de lijst staat
Polen en Oost-Duitsland reis - 20 t/m 25 september 2022 (Datum is verplaatst)
Ik word wel blij van de ontwikkelingen van deze weken hoor. Steeds meer landen gooien de grenzen weer open en bijvoorbeeld Energylandia is vandaag ook weer open gegaan. Dat biedt perspectief voor een reis over een paar maanden!
De bron is een krant in Belgiรซ.
Ik heb z.s.m. een belafspraak met Ringelberg ingepland om te zien hoe we dit het beste kunnen aanpakken. Wordt spoedig vervolgd!
- Bijgewerkt
Grens gaat zaterdag weer open:
Polen zal aanstaande zaterdag haar grenzen openen voor inwoners uit EU-landen, dat heeft premier Mateusz Morawiecki aangekondigd. Hij voegde eraan toe dat Polen internationale vluchten weer welkom heet met ingang van dinsdag 16 juni.
https://www.travelpro.nl/polen-heropent-zaterdag-haar-grenzen/
TIP : mochten jullie in de natste attractie willen in gaan neem alvast een reserve schoenen. kous, broek, want je komt extreem nat uit zie filmpje
WETTEST Roller Coaster In The World!
ArcovandenBroek
Ik neem aan dat z.s.m. al voorbij is. Heb je al een update?
Net toevallig nog gesproken met de busmaatschappij en vooralsnog is er nog steeds groen licht dat de reis in de huidige vorm door kan gaan. Vanaf 1 juli mogen ze met 60 of meer personen rondreizen, mogelijk nog wel met een mondkapje in de bus. Maar ze verwachten dat dat binnenkort ook niet meer hoeft, als iedereen natuurlijk volledig gezond is. Hiervoor moet ik alle gegevens doorgeven en een formulier ondertekenen maar dit moet sowieso met iedere busreis.
Nou maar hopen dat het zo goed blijft gaan en er niet een tweede serieuze golf komt.
Ik twijfel nog of ik wel wil gaan, het is natuurlijk niet niks wat er gaande is. Is er een bepaalde datum dat je alsnog kunt laten weten of je wel of niet mee wilt gaan?
_Marielle_ dit zou ik ook graag willen weten.
ArcovandenBroek Idd, hopen dat het goed blijft gaan de komende tijd.
Want als de reis zeker door gaat, zou er ook alvast gekeken kunnen worden naar het reserveren voor kaarten voor Auschwitz en die Zoutmijn, voor wie daar tijdens de pre-trip heen zou willen.
- Bijgewerkt
Ik heb sowieso over 2-3 weken weer een belafspraak staan, in de tussentijd hou ik nauw contact met Ringelberg. Dan is er hopelijk ook meer bekend over de mondkapjes in de bus en in het buiteland.
Na deze belafspraak ga ik de definitieve knoop doorhakken, dus graag voor die tijd laten weten indien je het niet ziet zitten.
Edit: als blijkt dat er teveel mensen afzeggen, ga ik de reis mogelijk een jaar opschuiven. Uiteraard kun je dan alsnog beslissen om niet mee te gaan. Maar hier ga ik niet vanuit natuurlijk.
Bedankt voor de info! Dan ga ik hier thuis maar even overleggen met @Marco. We hebben ook nog geen accommodatie geboekt, daar zijn wel wel blij mee voor als we niet gaan. Maar bij ons is de knoop nu niet doorgehakt wat wij willen.
- Bijgewerkt
ArcovandenBroek Na deze belafspraak ga ik de definitieve knoop doorhakken, dus graag voor die tijd laten weten indien je het niet ziet zitten.
dat is wel een ruime marge he, 2-3 weken.. gewoon hier in het topic melden dat je wat jou betreft een Go hebt en dat men binnen een x aantal dagen moet laten weten of men mee wilt. En ook even in de App/mail melden. Dat lijkt mij het handigste/klantvriendelijkste
- Bijgewerkt
Wie organiseert hier nu een reis? Gij of wij?
Ik kan me voorstellen dat men het nog even rustig af wil wachten op wat de busmaatschappij over 2-3 weken zegt en hoe de situatie dan in Polen/Duitsland is. Daarnaast zit niet iedereen dagelijks op dit forum. Ik wil niemand opjagen en in deze tijd voldoende ruimte geven die nodig is.
ArcovandenBroek tweede serieuze golf
Tegen die tijd is er weer een nieuw virus: Aanstelleritis
Joell Ik voel mij beledigd
Maar goed, wel fijn dat je zelf ook een flexibele houding hebt tegenover annuleringen. Het is voor mij niet zozeer de mogelijke risico's, maar eerder de ongemakken die mij tegen zal houden. De eerste keer in een Pools pretpark zou voor mij ook beter zijn als het een beetje normaal is, anders ben ik bang dat er een onnodig negatief en oneerlijk beeld ook mijn ogen is. Dat zou zonde zijn, want ik ben wel van mening dat het fantastische parken zullen zijn.