Ben het eerlijk gezegd wel met Marvin eens, zeker omdat Arco mij het advies gaf om even te wachten met het vliegticket. Soit. Maar zoals ook al gezegd hij geeft de garantie dat je je geld terug kan krijgen. Vandaar dat ik er gewoon voor heb gekozen om zeker te zijn van een plekje, in ieder geval voor dit jaar. Boeken van een vakantie oid blijft tenslotte van rekening ook jouw eigen verantwoordelijkheid en ligt niet bij de operator. KLM zal ook niet zeggen betaal maar later, want we weten niet of we vliegen. Zodra de beslissing is genomen dat de reis doorgaat, zal Arco ook de hotelkamers, entreetickets moeten regelen (als dat al niet gedaan is). Zonder mijn betaling, heb ik geen kamer. Van beide is wat te zeggen. Er zijn nog een aantal plaatsen vrij. Mijn advies aan Arco voor als er nog mensen zich aanmelden om mee te gaan. Kijk of je nu een deel van het bedrag van diegene nodig heb om direct tot boeken over te gaan wanneer we weten dat we gaan , de rest kan je dan later innen. Laat het in ieder geval niet als een verplichting zijn. Persoonlijk zal ik dan wel de โฌ100 aanbetaling wel vragen, wellicht is dat al voldoende om alles te regelen. Voor mij is die โฌ575 te behappen en ik verwacht dat de kans dat we gaan groot is. Het is dus mijn eigen keus dat ik het geld al overmaak.