SanneW Dan te bedenken dat we niet 17 maar 18 achtbanen mogen verwerken tijdens de trip! Energylandia overtreft even een aantal parken in de wereld met het aantal. Ik heb er zin in!
Njit SanneW Energylandia overtreft even een aantal parken in de wereld met het aantal. Staan ze mooi in het rijtje met Canada's Wonderland, Cedar Point en Six Flags Magic Mountain π
elmarwouters Marciano No, that's way too late haha. @ArcovandenBroek heeft al deadline opgegeven he haha. Dan maar de Efteling haha
Njit Ik hoop wel dat @ArcovandenBroek annuleerbare hotels boekt. Want je annuleringsverzekering is niet veel waard in dit geval. Lijkt nog ver weg maar je weet het niet...
Michael Ik hoop dat @ArcovandenBroek zelf ook verzekerd is aangezien βonzeβ verzekeringen bij Arco zullen aankloppen in het geval er iets gebeurd.
ArcovandenBroek Als je nog meewilt, dan kan dat hoor. π In verband met het coronavirus heb ik de betalingen naar hotels etc. even "on hold" gezet.
elmarwouters ArcovandenBroek Uhm, nu baal ik echt extreem. Ik doe mee aan de 24h kart van Kartcentrum Lelystad, en dat is op 26-9 en 27-9. Dus ik kan niet mee π’π’π’π’π’π’π’, shit! Volgende keer hou ik me aanbevolen, man wat vind ik dit k*t.
Amber Is er trouwens al iets meer bekend ontrend het corona virus of deze reis kan doorgaan? Ik weet dat het nog relatief ver weg is maar ik maak mij toch zorgen hierover dat het virus hardnekkiger is dan verwacht.
Michael @ArcovandenBroek Ik ben best een optimist, maar ik denk dat we er best rekening mee mogen houden dat vliegreizen in september nog helemaal niet vanzelfsprekend zijn. Net zoals grensoverschrijdend toerisme naar Duitsland en Polen. Laat staan om met zoveel mensen in dezelfde bus te mogen zitten zolang aangezien de anderhalve meter maatschappij nog wel even blijft. Heb je contact met de busmaatschappij om eventuele risicoβs hierover uit te sluiten (Wat verwacht of eist de busmaatschappij)? Better safe then sorry namelijk.
Joell Michael Het is nog even he. Ik ben wel benieuwd naar de reis. Met name of die nog mag doorgaan.
ArcovandenBroek Nadat de regering op 21 april gesproken heeft zal ik telefonisch overleggen met de busmaatschappij, wordt vervolgd dus.
Michael Joell Het is nog even he. Het virus en de maatregelen zijn niet ineens weg hè. Vier maanden lijkt heel veel, maar prognoses duiden erop dat de zorg tot oktober overbelast is. Dus dat betekent ook dat maatregelen tot die tijd van kracht kunnen blijven. Daarbij is internationaal reizen helemaal niet meer zo vanzelfsprekend straks. Dus ik ben liever voorbereid op een scenario dat het niet door kan gaan.
ArcovandenBroek Ik heb navraag gedaan bij een Poolse collega, in Polen zelf is alles grotendeels onder controle. Maar dat zegt op dit moment niet zoveel. We moeten er serieus rekening mee houden dat de trip dit jaar niet door kan gaan, ik hoop jullie snel van meer informatie te voorzien. π
tuindwerg ArcovandenBroek thanks voor de heldere update, Arco! Zou super jammer zijn als we niet dit jaar gaan maar wel hartstikke begrijpelijk. Het goede nieuws is dan wel dat er volgend jaar vast nog meer af is in Energylandia π