The_Bullgod ArcovandenBroek En voor de mensen die al eerder in Krakau aanwezig zijn dan? Moeten die dan ook op het vliegveld aanwezig zijn, of worden die opgehaald bij b.v. het centraal station?
luc136 The_Bullgod En voor de mensen die al eerder in Krakau aanwezig zijn dan? Moeten die dan ook op het vliegveld aanwezig zijn, of worden die opgehaald bij b.v. het centraal station? Ik zag laatst dat er een trein is die in 20 minuutjes vanaf het Centraal Station naar het vliegveld van Krakau rijdt. Dan lijkt het mij prima als mensen die al in Krakau zijn (waaronder waarschijnlijk ikzelf) gewoon naar het vliegveld komen en daar op de bus stappen, hoeft de bus ook niet de stad in te slingeren.
Njit ArcovandenBroek Edit 1: mochten de aankomsttijden van Katowice haalbaar zijn, dan rijden de buschauffeurs ook naar het vliegveld van Katowice. Dat was toch gewoon steeds de bedoeling? Beetje raar om daar nu op terug te komen..
ArcovandenBroek Njit Ik moet nog even alle vluchten naar Krakau en Katowice op een rij zetten en dit met de busmaatschappij bespreken. Een bus kan bijvoorbeeld niet op -ongeveer- dezelfde tijd in Krakau en Katowice zijn. 😉
The_Bullgod luc136 bedankt. Ik had al wel een beetje gezocht naar info over deze treinrit, maar mij nog niet verdiept in de details. Die 20 minuutjes stelt niet echt iets voor. En zo kun je nog bijna de hele dag in Krakau doorbrengen.
Dream_wizard En je betaald echt niks voor de trein weet ik uit ervaring plus er zit wifi in, ik betaalde met partner vorig jaar iets van 4 euro heen en terug op een afstand van Utrecht naar Gouda in Polen.
Njit ArcovandenBroek Edit 3: alle tijden zal ik na m'n wintersport (29 februari t/m 7 maart) bekijken en hier vermelden. als je dat nou als eerste geschreven had 🤣 Fijne vakantie en we horen het wel na de 7e..
ArcovandenBroek Njit als je dat nou als eerste geschreven had 🤣 Geduld is een schone zaak. 😉 De betalingen zijn weer bijgewerkt, vrijdag komt in de buurt. Er moeten nog een hoop betalingen binnenkomen.
Njit ArcovandenBroek Er moeten nog een hoop betalingen binnenkomen. 28e moet het binnen zijn toch? Geduld is een schone zaak 😉
Zingo Njit Drie dagen voor de deadline moeten 27 man nog betalen, dat is redelijk veel voor mijn gevoel. Gelukkig is er deze keer een aanbetaling, ik kan me nog een trip herinneren waar een week voor de trip redelijk veel afmeldingen kwamen.
Njit Zingo Drie dagen voor de deadline moeten 27 man nog betalen, dat is redelijk veel voor mijn gevoel. ik weet niet hoe de rest het doet maar zelf agendeer ik dit soort betalingen. Waarom zou ik eerder dan de deadline geld gaan overmaken?
Marvin Njit Mwa een beetje speling vind ik altijd wel prettig, het komt niet vaak voor maar als precies die dag jou bank een storing heeft zit je mooi te kijken. Daarom had ik het mooi een week van te voren geagendeerd 🙂
luckyrik28 Ik wacht gewoon tot mijn salaris gestoord is zoals nu zodat ik het kan overmaken en dat zojuist gebeurd
_Marielle_ @Marco en ik hebben onze vlucht ook geboekt, wij vliegen donderdag 17 september om 18:30 uur vanaf Eindhoven! 😃