CoasterBrabo begraven moet worden en we het vooral niet moeten hebben over de ongemakkelijke schaduwkanten van het pretparkwezen
Op een gegeven moment zit je natuurlijk ook wel op het punt dat er weinig te zeggen valt. Uiteraard is er verbetering mogelijk in de VAE, dat zal ook niemand tegen spreken. Voor mij persoonlijk laat de discussie vooral zien hoe we oftewel heel hypocriet zijn, oftewel (en dat denk ik nog eerder) de media ons een rad voor ogen draait. Want waar dit topic heel ver gaat over mensenrechten, democratie en vrijheid.. hoorde je daar bijvoorbeeld niemand over in een ander Topic over een pretpark in Oekraïne, terwijl Oekraïne slechter scoort dan de VAE op vrijheid en democratie.. Nogthans zijn er mensen die dan willen dat het bij de EU komt. Ook geliefde vakantielanden zoals Egypte of Marokko scoren lager. Waar trek je dan de grens bij wat verbeterd moet worden en wat niet?? Waarom massaal de roep dat dingen moeten verbeteren in de VAE, maar niet in Oekraïne of Marokko (zeker gezien de historie die Nedereland met die laatste heeft).??
Het is vooral dát wat me persoonlijk nogal irriteert. Het bewustzijn is gewoon enorm selectief.