wonderifi Probeer zeker te eindigen met Disney en niet met Six Flags. Dat laatste is allemaal nogal teleurstellend.
Dit was inderdaad de planning qua parking. Beginnen met het lelijke en eindigen met het prachtige!
Njit Stel je er ook alvast op in dat je geen Bingo gaat halen in SFMM.
Gelukkig vind ik dat niet meer zo belangrijk, zolang ik het maar leuk heb vind ik het al prima 🙂
Weerdo Hoe lang willen jullie gaan?
In oktober nog een bakoven, dat belooft wat! De geoogde planning was september dus nog wat warmer.
We zaten te denken aan maximaal een week in Vegas en dan zo’n 10 dagen California inclusief parken.
luc136 Al klinkt een week wel lang voor mijn gevoel, ik had die stad na anderhalve dag wel gezien. Of willen jullie Vegas ook gebruiken als uitvalsbasis voor een uitje naar bijv Grand Canyon of Death Valley?
De hoofdreden voor Vegas voor ons zijn de vele shows die ze daar hebben. Zo wil ik al David Copperfield, Penn & Teller en Criss Angel zien. Dan gaat het natuurlijk hard qua dagen!
luc136 Dus vraag uit interesse: wat is voor jullie de reden om geen huurauto te willen?
Wij voelen ons allebei niet heel erg prettig om zelf auto te rijden in Amerika. Zal vast niet zoveel voorstellen maar het is puur gevoel. In september ga ik naar Orlando, ik ga dan wat meer letten op het verkeer en misschien dat ik dan daarin bijdraai haha
Hjalmar Ik wil toch wel even aanhalen dat de huidige politieke situatie wel een ! opgooit bij veel zaken, hou de komende weken/maanden de situatie goed in de gaten.
Gezien Orlando al geboekt was voor dit jaar hield ik alles al in de gaten. Tot op heden zijn er nog geen rode vlaggen voor mij, wel dat de groene vlaggen ietwat vervagen. We houden het in de gaten natuurlijk!
_Marielle_ Wij @Marco en ik zijn afgelopen september in die hoek geweest. Enorm warme dagen gehad. Maar dat mocht de pret niet drukken.
Hoe heftig is die warmte als je het vergelijkt met Nederland? Het lijkt ons leuk als we Halloween mee kunnen pakken namelijk.
Dank allen voor al deze reacties! Ze zijn enorm waardevol en helpt ons met een beter beeld te krijgen van de verre west-kust!