Niek Ik heb alles nog even extra bestudeerd en daar wat aannames/conclusies bij getrokken;
Er werd al eerder aangehaald dat Paddington een van de IP's zou zijn die in het park zou komen, en ik vermoed dan ook dat dit kindergebied het Paddington gebied is. Nu vraag ik mij voornamelijk af waardoor het gebouw aan de achterkant van het gebied is? Gewoon een restaurant/winkel of heeft het iets meer?

Het gebied daar direct boven lijkt idd het Back to the Future gebied te zijn, met ook nog een showvenue op het meer. Geen idee of dat ook voor een BTTF show zal worden gebruikt of enkel voor een avondshow.

Ik vermoed dat dit hele gebied Jurassic World is, met wss de dark ride uit Beijing in het gigantische gebouw. Ook zien we 2 (S&S?) Drop towers links en nog wat speeltuinen. Sommige mensen denken dat de rechterhelft met de achtbaan een Wicked thema gaat hebben maar dat zie ik er niet echt in.

En dit schijnt Lord of the Rings te zijn en niet Shrek, hoewel het kasteeltje toch wel heel erg lijkt op de herberg uit Shrek 3