JohnV Universal Great Britain wordt inmiddels getoond op Google maps (helaas tijdelijk gesloten 😁), maar we zijn voor de zekerheid maar even gaan kijken in Bedford. Toegegeven, zes jaar voor de geplande opening is misschien een beetje aan de vroege kant, maar ik kan niet wachten om deze bouw vanaf het prilste begin te gaan volgen. Daarom hierbij de huidige stand van zaken aan de Broadmead Road 😁
BAVI Ik zou ook gaan kijken als ik in de buurt zou zijn, nu blijft het spannend welke IP’s gaan komen. James bond zou gewoon top zijn. Kan je mooie darkride of rollercoaster van maken. Meteen leuke stuntshow erbij, win win.
Coasterfrenzy James Bond sluit natuurlijk ook prima aan bij Engeland. Waar andere parken juist verre en exotische bestemmingen willen aanbieden, kan het in een land als Engeland juist héél goed werken om in te spelen op het chauvenisme. Daar past James Bond uiteraard perfect bij.
Hjalmar BBC heeft gemeld dat East West Rail hun plannen hebben aangepast voor de ontwikkeling van deze lijn. De Fenny Stratford naar Kempston zal straks negen stations sluiten op deze lijn en vier nieuwe stations plaatsen. Dit om de lijn toekomst bestendig te maken waarbij er 5 treinen per uur kunnen rijden tijdens piek tijden. Een van de nieuwe stations is Stewartby, waar Universal Studios straks zal liggen. Bron
Marvin Goed nieuws! Hopelijk gaan we nu dan ook snel beweging zien op het terrein (en dan niet in de vorm van landbouw 😉)