Ik haal meer plezier uit Thrill, en beetje vloeken in de kerk, maar voorin en dan vroeg op de dag vind ik 'm sterker. De barrel roll down drop voelt op dat moment nog iets slomer aan, waardoor de hangtime toch iets meer aanwezig is en dat element toch iets grootser aanvoelt. Verder vind ik de hele rit wel geweldig, maar dat is het grootste verschil wat ik gemerkt heb ik mijn 2 dagen aan YOY tot nu toe (ik was er met de openingsdag ook).
Ook is de jolt die in Thrill te merken is minder merkbaar voorin, waardoor ik dat toch wel de beste plek in de trein vind. En dat terwijl ik normaliter echt zweer bij de achterste rijen.
Chill begon bij mij als een tegenvallertje vorige week, maar toen was het ook nog vroeg op de dag en het treintje was verre van vol (2 personen voorin, en ik ging achterin). Maar Chill heeft zich goed herpakt, eigenlijk op openingsdag al wel met volle treintjes. Leuke rit, weinig dode momenten, en met Thrill die om je heen aan het dansen is, is het gewoonweg een hele leuke rit.
Eigenlijk heb ik dat bij beide wel; ik vind ze niet heel intens, maar gewoon echt leuk. De interactie tussen de banen vind ik echt geweldig gedaan. Dus puur op fun-factor scoren ze sowieso erg hoog bij mij.
Misschien een beetje vloeken in de kerk, maar gezien hierboven; ik vond Goliath eigenlijk best een rattle hebben, en ik heb niet echt "DE" rit gehad in de afgelopen bezoeken om 'm zo hoog te ranken, dus met de YOY banen erbij heb ik Goliath naar plaats 5 gedrukt... Maar Untamed blijft voor mij nog wel echt de koning(in?) van Walibi 😅