Ik wil dus dit jaar naar Walibi Belgium gaan, maar we zitten een beetje in dubio qua data. Het komt er eigenlijk op neer dat het in een weekend in mei/juni moet, maar maak me een beetje zorgen over de drukte. Het wordt mijn eerste keer in dit park, dus zal alle achtbanen moeten doen voor de bingo. En beide darkrides zijn ook een must (1 iemand in ons gezelschap doet geen achtbanen en iedereen uit het gezelschap houdt van darkrides).
Mijn vraag is dus wat jullie ervaringen zijn qua drukte in de weekenden in het voorjaar. En eventueel zou begin juli (eerste 2/3 weken) ook nog een optie kunnen zijn (ook doordeweeks). Volgens Que Times zou het dan rustig zijn, maar dat lijkt mij gek in het hoogseizoen. Wat zijn jullie ervaringen daarmee?
En wat zijn jullie ervaringen met de Speedy passen? Ik zit te overwegen om eventueel een Speedy Rides te nemen (voor mezelf) zodat ik in ieder geval een paar credits snel kan afvinken zonder dat mijn gezelschap lang hoeft te wachten. Vampire en Werewolf zijn echt een no-go voor de rest😅. Voor hen zijn vooral de familie banen interessant, dus als ik met zo'n pas bijvoorbeeld Turbine snel kan afvinken zou dat fijn zijn. Hoe snel gaat het met zo'n Speedy pas?
Ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn. 🙂