Hoi allemaal!
Zijn er hier op het forum meer mensen die graag in contact willen komen met anderen om samen af te spreken in een pretpark, zodat je niet alleen de dag door hoeft te spenderen?
Ik las in een eerder forum dat het niet de bedoeling is om het topic vol te spammen met berichtjes van dan wel dan niet afspreken, maar het zou misschien kunnen werken op de volgende manier:
Plaats een bericht met de dag waarop en welk pretpark je naartoe wilt gaan en in je biografie een manier om contact te maken, bijvoorbeeld een social media account of een 2e email adres puur voor deze doeleinden. Dan kunnen forum leden lezen wanneer en waar en als ze denken ja lijkt me leuk om dan te meeten, dan kunnen ze contact opnemen zonder het topic te spammen. Het is misschien ook handig om erbij te vermelden als je sterke voorkeur of afkeur hebt voor bepaalde type attracties, dat bijvoorbeeld een achtbaan fanaat niet per ongeluk met een niet achtbaan fanaat de dag door hoeft te brengen. Je zou je bericht vervolgens ook kunnen bijwerken als je mensen gevonden hebt die mee willen gaan.
Ik persoonlijk wil dit jaar een Walibi Holland abbo nemen en dan om de maand een dagje gaan. Ik zou het leuk vinden als er dan anderen zijn die het gezellig vinden om samen daar te meeten, de dag door te brengen en andere forum leden te leren kennen.