- Bijgewerkt
Het is misschien wel een eeuwige discussie of hoop. Maar nu met de opening van Yoy komend weekend opent er een heel nieuw gebied. Een gebied die een mooie aansluiting kon worden op de rest van het park. Paden die de linkerkant van het park rond konden maken en de Goliath wat meer zouden betrekken bij de rest.
Helaas is gebleken dat men niet verder is gekomen dan een geitenpaadje vanaf Los Sombrero’s en een pad vanaf de Goliath. Helaas dus niet de aansluiting die we gehoopt hadden. Waarschijnlijk door technische en veiligheids-redenen.. of toch niet?
Nu vind ik het hele gebied van Yoy ook een uithoek geworden in plaats van een aansluiting. Goliath blijft nog zijn eigen plein en een pad naar Rio Grande is schijnbaar niet mogelijk.
Maar er is een oplossing! Wat nu als de Condor binnen nu en een aantal jaren plaats gaat maken? Na 31 jaar is het einde van Condor toch in zicht lijkt me?! Als het te warm is rijdt hij niet, als het te koud is kan hij niet rijden, als het regent wordt het lastig.. en dan nog niet over de soepelheid te beginnen!
Zou Yoy niet het startsein zijn van een compleet nieuw gebied? Wanneer de Condor namelijk weg is open je een compleet nieuwe area waar je Yoy als groot middelpunt kan gebruiken!
Ik zie mogelijkheden! Condor is klaar! Een mooi nieuw gebied met familie attracties, een waterspeelplaats en wat nog meer?!
Wat denken jullie?