Wegens familiale omstandigheden kan ik niet meer gaan, dus zit ik nu met een ticket op overschot. Is enkel geldig nu zondag 6 april 2025! Ticket kostte me 36 euro maar met 30 euro ben ik ook tevreden.

(moest dit soort topics niet toegestaan zijn, alvast mijn excuses dan)

• Marvin heeft hierop gereageerd.

Phadd-F Prima natuurlijk dat je je ticket hier op het forum aan biedt. Maar in het verleden hebben forumleden in soortgelijke situaties ook wel eens contact opgenomen met Phantasialand en hun ticket kunnen omboeken naar een andere datum. Is dat voor jouw geen optie zodat je alsnog zelf kunt gaan?

Marvin omboeken of geld terug is niet toegestaan bij Phantasialand. Al dus hun eigen boeking voorwaarden.

• Marco heeft hierop gereageerd.

Hjalmar Toen wij vorig jaar niet bij de meeting aanwezig konden zijn vanwege persoonlijke redenen konden wij gewoon het ticket omboeken naar januari. Ik zou het gewoon proberen.

Tijdens de Coronacrisis hebben we 3x een verzoek om de datum te verplaatsen. Dat was GEEN probleem. Dus gewoon vragen.

Maar volgens mij is de vraag wie het over wilt kopen. Hij zou met familie gaan, hij kan niet en is waarschijnlijk de enige die niet kan.
          Hij wilt waarschijnlijk niet alleen op een andere dag, dus hij probeert het te verkopen.

Marvin Ik heb er eigenlijk niet eens bij stil gestaan om eventueel te vragen de datum te verzetten. Enerzijds omdat op het ticket staat dat het niet terugbetaalbaar is en ik als brave Belg dus de klantenservice niet wil lastig vallen.

Bedankt voor jullie antwoorden, het ticket is ondertussen doorverkocht. Mocht dat niet gelukt zijn, zou ik zoals jullie suggereerden het park contacteren en hopen op dat ze de datum zouden willen verzetten. Iets wat ik zal onthouden moest ik nog eens in deze situatie terecht komen (liever niet).

Ja wat dat betreft - in tegenstelling tot hoe het in het park wel eens over wil komen - is de klantenservice van Phantasialand echt heel behulpzaam.