Hallo, ik ben Nina, dit is mijn eerste bericht hier op Pretpark.club!
Ik kwam deze video tegen, geplaatst door DippieDoe, een pretpark in Best waar ik vroeger vaak ben geweest met kinderfeestjes. Hierop zijn close-ups te zien van dieren en een sollicitatieformulier. Zou DippieDoe dit jaar een dierentuin of -verblijf aankondigen voor de start van het seizoen ?

Ik zou het een interessante keuze vinden, zeker met de dieren die hier in beeld zijn, zoals de kameel/dromedaris en een bison. Het zou naar mijn idee wel een goede uitbreiding zijn van het park.

NinaH Zou mij niks verbazen als de presentatie van deze dieren over precies 1 week is...

• NinaH heeft hierop gereageerd.

NinaH Ik zou deze week de socials in de gaten houden. 😉

Die vervroegde 1 aprilgrappen zijn inderdaad bijzonder vervelend. Het wordt ook steeds erger. Op de dag zelf, sure, de dag ervoor, eh... Maar dagen of zelfs een week te vroeg... 🙄

Anyhow, welkom op het forum NinaH!

• NinaH heeft hierop gereageerd.

Ok.. dat je een grap iets eerder op zet om dan op 1 april de ontknoping te laten volgen, daar kan ik nog in komen, maar dan moet het wel écht goed gedaan zijn.

Maar dit slaat gewoon nergens op. Afgezien van dat het overduidelijk een grap is, lijkt het me hierbij ook totaal niet logisch om een week te gaan wachten om "1 april' te gaan roepen.

Coasterfrenzy Acht dit soort grappen zijn ook niet voor volwassenen bedoeld, maar juist voor de doelgroep van dit park. Als klein parkje heb je ook niet de middelen zoals bijvoorbeeld Efteling om het groot en serieus aan te pakken.
          In 2018 beweerde de Efteling dat baby's vanaf 1 april ook in de Python mogen. Iets dat natuurlijk ook nergens op slaat. Maar dat is ergens ook de bedoeling van een 1 april grap.
          Een week van te voren beginnen met het delen van informatie die leiden tot een 1 april grap kan ik wel waarderen.

Ik vind die 1 april grappen zo kinderachtig. Ze worden elk jaar slechter. Ongeacht het marketingbudget.

• nander heeft hierop gereageerd.

Oké, misschien zijn 1-april grappen voor de meesten nooit grappig, maar ik ben er inmiddels wel aan gewend en zie er de humor wel van in. DippieDoe is natuurlijk een park gericht op kinderen, en mijn broertje van 6 jaar vindt de video's van de sollicitatiegesprekken met Karel Kameel en Polly Pony helemaal geweldig. Ik denk dat we vooral in deze gevallen moeten kijken naar de doelgroep waar de grappen voor gemaakt zijn. Wij trappen er natuurlijk niet in - lees: Ik dacht in eerste instantie dat het om een ludieke promotie voor een dierenverblijf ging- maar voor de kinderen is dat een heel ander verhaal. Lach eens een keer mee, het leven is al saai genoeg.

Jordy Ik denk eigenlijk dat je zelf gewoon oude wordt en er meer al gezien hebt..

• Jordy heeft hierop gereageerd.
            • Jordy vindt dit leuk.

nander dat is helemaal waar! Moet wel toegeven, die van de Efteling is toch goed bedacht.