Wat heerlijk zo’n fotowedstrijd! Ik ben heel benieuwd naar de plaatjes!

Kiezen is altijd lastig en blijft ook een beetje persoonlijke keus/smaak maar het is gelukt een foto in te dienen 🙂

@Audrey leuk om op deze manier een terugblik op het afgelopen jaar te doen; inderdaad trip down memory lane!

Foto ingestuurd. Veel parken bezocht, minder foto’s gemaakt kwam ik achter. 🤣

Veel genoten dus en de mobiel op zak.

Dit vind ik altijd leuk. Heb nog nooit gewonnen achja, Maar al de mooie plaatjes voorbij zien komen. Daar kan ik zo van genieten. Het roept mooie herinnering op.
Of ontwikkeld ideeën voor een toekomstige trip.

Heb mijn foto ook ingestuurd.

Wat hebben we toch een mooie Hobby.

Jullie hebben nog tot vanavond laat om je foto in te sturen. Succes 🙂

Zoals ieder jaar weer veel te veel foto's gemaakt, duizenden. Zo lastig om er één te kiezen. Toch op de valreep nog iets ingestuurd.

Omg, ik heb afgelopen jaar echt een slecht parkenfotografie jaar gedraaid, toch nog wel iets niet al te noemenswaardig gevonden, maar nu wel extra gemotiveerd om het dit jaar meer op te pakken. Bedankt voor het veroorzaken van dit inzicht! 🙏🏻😄😁

Op de valreep ook nog een foto ingestuurd. Ik ben benieuwd naar de rest van de foto’s

Had weinig boeiends om uit te kiezen, maar ik ben al blij dat het me überhaupt is gelukt om voor de deadline iets te uploaden. Ik ben benieuwd naar de concurrentie!

John heeft deze discussie losgemaakt.