- Bijgewerkt
Blijkbaar zijn er ook pretparken in Noord-Korea.
[youtube]
Zo hebben ze een Zamperla Volare. Het zijn geen klonen, ze zijn echt gebouwd door Zamperla zelf.
Blijkbaar zijn er ook pretparken in Noord-Korea.
[youtube]
Zo hebben ze een Zamperla Volare. Het zijn geen klonen, ze zijn echt gebouwd door Zamperla zelf.
Noord-Korea heeft inderdaad achtbanen in hun pretparken, zoals het Mangyongdae Funfair en het Kaeson Youth Park in Pyongyang. Ondanks de internationale sancties die de invoer van bepaalde producten bemoeilijken, worden deze achtbanen waarschijnlijk via officiële of semi-officiële kanalen geïmporteerd, vaak vanuit bevriende landen zoals China. Waardoor Zamperla het niet door had dat ze het verkochte aan Noord-Korea
JustinV Waardoor Zamperla het niet door had dat ze het verkochte aan Noord-Korea
Dat vind ik optimistisch. Niet een aanval op jou hoor, maar ik denk dat we de laatste jaren wel geleerd hebben dat twijfelachtige kopers bedrijven er niet van weerhouden om zaken te doen. Geld verdienen komt eerst. Ik betwijfel altijd of bedrijven echt niet weten waar zoiets terecht komt, want dit is toch wel erg specifieke techniek en het zou me verbazen als er zodra ie in de containers gaat geen enkele verdere hulp van de fabrikant nodig is.