VliegendeFietsen ik bedoelde 11 ap ril dus dat zou nog een week voor Pasen moeten zijn waardoor de prijzen (en de drukte) hopelijk wat minder kunnen zijn.
Dan zijn de paasvakanties in België, Duitsland en Frankrijk al begonnen. (Deze vakanties vallen vaak enkele weken eerder dan de Nederlandse meivakantie)
Daarnaast is het probleem eerlijk gezegd denk ik dat je te 'laat' boekt. Hoe eerder je boekt, hoe goedkoper de Disneyhotels zijn. Dit heeft te maken met de beschikbaarheid van de hotels (hoe minder beschikbaar, hoe duurder). Je zit er korter dan een maand voor, dan heb je helaas met veel hogere prijzen te maken dan wanneer je 6, 9, 12 of zelfs meer maanden van tevoren boekt. Ik vind 600 voor 1 nacht Cheyenne ook niet zo'n goede deal. Dat kan goedkoper, maar nu helaas niet meer.
Je kunt natuurlijk naar een goedkoop hotel in de buurt kijken, maar mijn ervaring leert dat je net zo goed Cheyenne, Santa Fe of Sequoia kan boeken. De dagtickets van Disneyland zijn zo duur, dat je eigenlijk altijd alsnog goedkoper uitkomt via een pakket.
Succes!