Te klein voor een topic denk ik, maar goed. Kon niet echt iets anders vinden.

Onderstaand instagram bericht liet mij zien dat het hele eerste gedeelte voor de lift-hill inmiddels is vervangen met Titan Track.

Dit is het tweede stuk van Wodan, immers was er al een (test)stuk bij de remsectie.

Vreemde plekken eigenlijk voor Titan Track. Juist op deze plaatsen lijkt me niet dat het veel gaat uit maken voor het onderhoud..

Hopelijk word de baan niet volledig staal... maar gezien de plaatsen waar ze dit hebben aangebracht lijkt het me wel dat dit ooit de bedoeling is.

Dit is een heel lastig stukje baan qua onderhoud. Krappe bochten en weinig snelheid. Dus veel raar gewicht op dat hout. Merkte je ook best wel vaak in die bocht. Ging niet heel soepel.

Dit was ook het enige stukje baan van Wodan waar af en toe wat trillingen en schokken voelbaar waren naar mijn mening. Verder was er weinig mis mee.

Vind het enigszins raar dat daar Titan is gekomen, maar begrijp het wel zoals Eftelflags het uitlegt. Wel jammer dat Titan niet in een houtkleur geplaatst word. 😉

Maar voor een park als Europa-Park waar ze tijdens de wintersluiting flink investeren in het park, vind ik het wel zonde voor zo’n fijne houten achtbaan!