• Wereldwijd
  • Wild Mouse in Sydney is eindelijk weer open

Eftelflags Volgens mij was het vrije ruimteprofiel van die in Blackpool gewoon niet meer te fixen, en die baan daardoor fundamenteel onveilig (naja, schouderbeugels hadden misschien gekund xD)

nander Naar wat ik begrepen had waren er wel meer issues.. en uiteindelijk is er weinig dat niet te fixen is.. Ik ken meerdere achtbanen waarbij je letterlijk in een soort kooi zit om issues met het vrije ruimteprofiel te fixen (Lost Coaster of Superstition mountain, Chance Tobaggans). Misschien niet de mooiste oplossing, maar het had gekund.

In elk geval fijn dat die van Sydney nu weer open is voor publiek. Toch een intussen zeer zeldzame klassieker geworden.

Positief nieuws, ik vond dit zeker geen slecht baantje.
    Al deed hij toch onder voor zijn broertjes in Blackpool en Aussie World.
    Die hadden toch nog meer dat gevoel van de controle kwijt te zijn.

Chingu Al deed hij toch onder voor zijn broertjes in Blackpool en Aussie World.

Helaas zijn die twee er beide niet meer. Dus hoe dan ook is dit gewoon goed nieuws.
      Ik heb zelf alleen die baan in Blackpool gedaan, ruim 15 jaar geleden. En baal er nog steeds van dat die verdwenen is.

• nander heeft hierop gereageerd.

The_Bullgod Die baan in blackpool stond ook heel hoog in mijn favorietenlijst ja, ergens rondom de #1 plek. Wat een topbaan, en wat een blamage van het park om die zonder aankondiging te sluiten.
        Moet je je voorstellen dat ze zoiets zouden doen bij een baan als Kingda Ka...

Anyway, wel gaaf dat het in Sydney dus wel kon !

Deze baan is minder oud dan ik dacht, maar geld steken in een houten baan uit de jaren '50 is toch een applaus waard. Heel tof om de baan als nieuw weer open te zien, maar de iets nieuwere tijdlijn zal ook voor betere basis hebben gezorgd om 'm helemaal op te knappen.