De geruchten gingen al een tijdje rond, maar nu is het officieel. De achtbaan / flying coaster / Zamperla Volare coaster "Time Warp / Tomb Raider: The Ride zal voor mei 2025 verwijderd zijn uit Canada's Wonderland. Een van de sterke aanwijzingen die hier op duiden is dat op de parkmap welke je kan vinden in de officiële Parkapp - de flying coaster niet meer staat genoemd. Dat deze achtbaan die nu verwijderd wordt, duidt op dat er nieuwe ontwikkelingen in het park in de nabije toekomst zullen plaatsvinden op dit deel van het pretpark.

Bron: https://cpfoodblog.com/time-warp-closing-at-canadas-wonderland/

Ik denk dat weinig tot geen achtbaanliefhebber hier rouwig om zal zijn gezien de ruwheid van dit soort type achtbanen.

Philosopher De geruchten gingen al een tijdje rond, maar nu is het officieel - gezien hij verwijderd van de parkmap welke je kan vinden in de officiële Parkapp - dat de flying coaster "Time Warp" / "Tomb Raider: The Ride", oftewel de Zamperla Volare Coaster zal nog voor seizoensopening 2025 - lees voor Mei 2025 uit het park wordt verwijderd in afwachting nieuwe ontwikkelingen in het park in de nabije toekomst.

Deze volledige alinea is één zin voorzien van koppeltekens, komma's, deelzinnen, bijzinnen. Wellicht kun je dit nog even herschrijven?

Benieuwd of the baan verschroot word, of ergens anders een nieuw leven krijgt.

• Njit heeft hierop gereageerd.

Niek Dat zal ik vanmiddag gaan doen. Sorry gisteravond was ik een beetje moe toen ik dit plaatste. Dank je wel voor de feedback.

• Niek vindt dit leuk.

Coasterfrenzy Benieuwd of the baan verschroot word, of ergens anders een nieuw leven krijgt.

Wellicht zoekt een ander park nog een tostieijzer?