Ik weet niet of je een betaalde versie hebt van Coaster-Count, maar die hebben een best goede planningstool. Je moet er even aan wennen, maar het is een goed systeem.. en laat - in tegenstelling tot Coast2Coaster - ook zien waar er nog Credits voor jou liggen, en eventuele kermissen die je kunt meepikken (leuk voor in de avond). - Het voordeel van Coast2Coaster is dan weer dat er ook alle rodelbanen op staan, als je dat leuk vind (let wel: Deze data is niet altijd erg up-to-date).
Voor de rest is deze regio niet persé heel moeilijk te plannen. Je kijkt op google hoe ver het rijden is naar een park en neemt voor de zekerheid een 10 of 20 procent extra reistijd. Hotels kun je tussen twee parken in doen. Als je een ochtend mens bent rij je wat meer in de ochtend, als je meer een avondmens bent rij je wat meer in de avond.
Als je een park ziet dat wellicht niet dagvullend is, kun je eventueel een andere klein parkje in de buurt mee pikken.
Als meerdere parkjes op een dag doet, hou er dan altijd rekening mee dat je ergens moet eten. Stel je verblijft steeds 2u in zo'n klein park, dan zou je een park dat je rond de middag doet best een uurtje extra inplannen voor het eten.
Wat ik zelf altijd doe met trips waarop je meerdere parken op een dag doet is oftewel redelijk krap plannen en dan vooraf bedenken welke 2 parken ik zou laten vallen indien ik het niet haal.. of precies andersom: Ik plan een paar parken in en hou er 1 of 2 in het achterhoofd die ik als extraatje mee pak als er tijd over is.