Meer als een infill lijkt het inderdaad niet te worden, al was dat ook wel te verwachten. Wel is het zo dat vergelijkbare banen in andere Disney parken volledig te zien zijn en ´what you see is what you get´ hebben. Deze baan lijkt door de hoeveelheid thema en de rotspartijen echt prachtig te worden en daardoor ook erg populair. Hopelijk levert het niet bij al te veel bezoekers een anticlimax op. Aangezien de Frozen Darkride er naast staat lijkt het me sterk als deze baan een groot darkride segment heeft. Meer als een bocht door het hutje zelf en de befaamde sauna en dan onder begeleiding van projecties (van stoom e.d.?) en muziek omhoog verwacht ik niet. Afijn, ik vind dit in ieder geval leuker dan de slee-flatride die eerst gepland was. 😉
Niek Aangezien er veel gezinnen met erg jonge kinderen in het park komen vind ik een baan als deze momenteel nog wel missen. Een baan met een achterwaarts stuk én voor Disney termen een lancering die echt wel de moeite is is voor kleine dreumesen wellicht een stap te ver. Zowel de Amerikaanse, Japanse parken en Parijs hebben een échte kiddie coaster in het aanbod (zonder hoogte restrictie of 89 cm vs. de 112cm van Big Grizzly Runaway Mine Cars) welke best populair zijn dus de keuze snap ik. De overdaad aan thema en daarmee wellicht visueel het creëren van hoge verwachtingen snap ik niet... Ach, mooi wordt het zeker 😄