• Bijgewerkt

Wat leuk dat ter ere van mijn verjaardag deze meeting wordt georganiseerd 🤪..
Ik zou graag mee willen.. geldt die actie van hoera ik ben jarig en krijg daardoor gratis toegang nog 😇❓

Ik ga ook graag mee, optie 2

Amber Op dit moment hebben wij alleen mogelijkheden als je al een toegangskaartje hebt (abonnement of een kaartje met een scanbare code) op het moment van meeting start.

Ik heb wel echt intense FOMO. Wat een geweldig aantal leden!

Jules Ik heb wel echt intense FOMO. Wat een geweldig aantal leden!

Nou inderdaad! Ik kan er helaas niet bij zijn, terwijl deze meeting me hartstikke leuk lijkt en er ontzettend veel leuke mensen komen. Zo jammer!

Ik ga mee! Optie 1 graag.

Toch eens een keer meemaken z'n meeting, optie 1 voor mij graag

Ik ben ook graag bij deze Meetup!! Optie 1 voor mij graag 🙂

Ik wil me ook aanmelden. Optie 1 graag!

Tonnie
      Sorry van mijn late reactie. Ik heb in alle enthousiasme ingeschreven, om er later achter te komen dat ik in heel april welgeteld één afspraak al had staan. Uiteraard op 12 april.

Ik heb gekeken of het verplaatsbaar was, maar dit blijkt niet het geval. Ik moet helaas mijn inschrijving weer terugtrekken. Ik heb wel meteen 17 mei in mijn agenda geblokkeerd. Zin in!

Ik wil me ook inschrijven, voor optie 1!

Ik wil ook wel mee op mijn verjaardag.
      Doe mij voorlopig nog maar optie 1
      als ik in tussentijd een kaart ergens krijg of regel wordt het optie 2.

Jules Zelfs ik voel deze, terwijl ik nog nooit echt de behoefte heb gehad om een meeting bij te wonen. Maar fijn om te horen dat er in ieder geval een handjevol leden níet naar de meeting gaan. 😅 Indrukwekkend!

• Bijgewerkt

Hier wil ik graag bij zijn, en neem Angelique mee. Beide optie 1

Ik ben nieuw hier, maar ik zou gelijk graag meegaan naar deze meetup samen met mijn twee oudste kinderen: Julian en Jannick. Ik kies dan drie keer voor optie 1.

Vriendelijke groet, Jeroen.

Ik ga graag mee. Optie 1!

Ook ik zou mij graag willen inschrijven. Optie 1!

Ik schrijf me bij deze ook in, optie 1!
      Word de eerste meeting in hele, hele lange tijd en eerste pretpark in meer dan 2,5 jaar, kijken hoe dat gaat 😀